فراماسونری


   شیطان پرستی.فراماسونری.نظم نوین جهانی و...
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

در این وبلاگ در مورد فراماسونری و ... مطلب گذاشته خواهد شد نظر یادتون نره اگه مطلبی داشتید که تو وبلاگ بزاریم اطلاع بدید سوالم داشتید بپرسید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

ذاکرین
فروشگاه نقاشی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فراماسونری و آدرس f.mason.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» بازداشت دختری که خود را نماینده خدا نامید!+عکس

بازداشت دختری که خود را نماینده خدا نامید!+عکس

 

دختری که کلمه "خداوند" را روی پیشانی اش تاتو کرده است و با انتشار تصاویرش در اینترنت خود را نماینده خدا نامیده است، به این جرم تحت تعقیب پلیس بود.یک خالکوبی عجیب و ویژه ، شناسایی این خانم خلافکار را برای پلیس راحت کرده است.

جمی کالوی 33 ساله کلمه "خداوند" را روی پیشانی اش تاتو کرده است و با انتشار تصاویرش در اینترنت خود را نماینده خدا نامیده است و به این جرم تحت تعقیب پلیس بود. وی تاکنون دوبار به جرائم مختلف تحت پیگرد بوده است که به خاطر این تاتوی ویژه و دندانهای فلزی اش خیلی زود پیدا و دستگیر شده است.وی به دلیل تشکیل یک فرقه با عنوان خداگرا و یا خدا شناس مجرم شناخته شده  و دستگیر شده است و به زودی محاکمه میشود. در خبرها آمده است وی با قرار وثیقه 10 هزار دلاری آزاد است./ادیان نیوز



نويسنده : علی | تاريخ : شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» رابطه جادوگری با شیطان‌پرستی + عکس

رابطه جادوگری با شیطان‌پرستی + عکس

 

شیطان پرستان همانند سایر فرقه‌های عرفان کاذب برای تبلیغ آیین پوشالی خود دست به تبلیغات وسیعی می‌زنند که شناخت شیوه‌های تبلیغی آنها می‌تواند در خنثی سازی فعالیت‌های شیطان‌گرایانه این فرقه انحرافی مؤثر باشد. در همین رابطه زیر شاخه‏های موسیقی‌های «متال» و «راک» در کشور ما در شکل و محتوای رواج و گسترش قابل توجهی داشته است؛ ولی کسی تا کنون از نظر محتوایی، درون مایه‏های اشعار این گروه‏ها را تحلیل نکرده است، به همین جهت در ادامه سلسله مصاحبه‌های گذشته با حجت‌الاسلام والمسلمین «حمزه شریفی دوست» مدیرگروه عرفان‏های نوظهور نهاد رهبری در دانشگاه‏ها در خصوص روش‏های جذب شیطان ‏پرستی و از جمله جایگاه و نقش موسیقی در اشاعه تفکرات شیطان‌‌پرستی گفت‌وگویی ترتیب دادیم که در پی می‌آید:

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
نويسنده : علی | تاريخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» «انجیل شیطانی»-جولانگاه افسار گسیختگی «ابلیس»+عکس

 «انجیل شیطانی»

جولانگاه افسار گسیختگی «ابلیس»

 

 

کتاب «انجیل شیطانی» را «آنتوان لاوی» در حالی به رشته تحریر در آورد که تا بر اساس اعتقادات شیطانی خود، راه تسلط انسان شیطانی را بر روی زمین هموار سازد و روح الهی انسان و بعد معنوی او را در ورطه فراموشی قرار دهد و با نادیده گرفتن نقش خداوند، شیطان را حاکم مطلق بشریت معرفی کند، ‌او تمام این ابزار را به کار ‌برد تا فقط و فقط تمام مفاهیم مقدّس را انکار کند و همه ‌چیز را به هوس‌رانی و لذت‌خواهی انسان ختم کند، لذا به منظور آشنایی بیشتر با اندیشه‌های این شیطان پرست و نقد «انجیل شیطانی» او با حجت‌الاسلام والمسلمین «حمزه شریفی دوست» مدیرگروه عرفان‏های نوظهور نهاد رهبری در دانشگاه‏ها انجام دادیم که در پی می‌آید:

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
نويسنده : علی | تاريخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» زنان و جنگ نرم

زنان و جنگ نرم

 

نویسنده:معصومه حاج حسینی

 

جنگ نرم یک جنگ واقعی است که ابعاد مختلفی دارد و دشمن در این جنگ به دنبال ناکارآمدی نظام اسلامی است. استراتژی دشمن، جلوگیری از تحقق و ترویج راهبردی‌های پنج‌گانه یعنی انقلاب، نظام، دولت، جامعه و تمدن اسلامی است.

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
نويسنده : علی | تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» فرقه‌های گمراه‌کننده در لباس آیین‌های نوظهور
فرقه‌های گمراه‌کننده در لباس آیین‌های نوظهور
 نویسنده : محمد سرابی

هر از گاهی خبری در رسانه‌ها منتشر می‌شود که پلیس به گروهی شیطان‌پرست حمله کرده یا اینکه جلسات مخفی آنها کشف شده است.
مردمی که این اخبار را می‌شنوند در اطراف‌شان به دنبال شیطان‌پرستان می‌گردند و پسران جوانی را می‌بینند که زینت‌آلات عجیبی را به گردن و دست‌هایشان می‌آویزند، موهایشان را به شکلی متفاوت درمی‌آورند و لباس‌های سیاه‌رنگی با تصاویر ناشناخته‌ به تن می‌کنند. از آنها می‌ترسند و می‌گویند «پس اینها همان شیطان‌پرست‌ها هستند.»شیطان‌پرستی چیست؟ آیا در ایران شیطان‌پرست وجود دارد؟ و آیا شیطان‌پرستان خطرناک هستند؟
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...
نويسنده : علی | تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب